31 жовтня 2017 року відбулося чергове засідання Школи молодого вчителя, на якому розглядалися теоретичні питання:
- Урок – основна форма організації навчально-виховного процесу.
- Типи уроків.
- Вимоги до сучасного уроку.
- Використання інноваційних технологій на уроці.
Досвідчений педагог Приходько Тетяна Володимирівна, учитель історії та правознавства, охоче поділилася із молодими спеціалістами та стажерами своїм досвідом роботи та вимогами щодо написання конспектів.
Осінь – пора звершень, нових відкриттів. 27 вересня 2017 року в нашій школі відбувся конкурс молодих спеціалістів «Надія школи - 2017». У цьогорічному конкурсі взяли участь п’ять молодих учителів:
- Карпенко Ірина Сергіївна, учитель початкових класів;
- Ширман Наталія Василівна, учитель початкових класів;
- Саськова Катерина Сергіївна, учитель математики та інформатики;
- Орел Лілія Олександрівна, учитель музичного мистецтва;
- Литовченко Юлія Вікторівна, вихователь групи продовженого дня.
За перший рік роботи в школі педагоги вже мають певні досягнення, перемоги та успіхи. Тож в цей день молоді вчителі мали нагоду продемонструвати свої надбання, випробувати сили у конкурсі професійної майстерності.
Конкурс проходив у три етапи: представлення учасників, конкурс ораторського мистецтва «Школа майбутнього» або «Школа моєї мрії» та завершальний етап - «Не уроком єдиним», де учасники представляли своє хобі.
Конкурсанти довели присутнім, що вони вірно обрали свій життєвий шлях і з гідністю будуть сіяти в дитячих душах добре, мудре… і на завершення подарували флеш-моб «Діти потребують змін».
У жовтні пройшло друге засідання Школи молодого вчителя, на якому були розглянуті теоретичні питання.
- Литовченко Ю.В. розповіла, що урок – основна форма організації навчально-виховного процесу.
- Дохняк К.Р. ознайомила з вимогами до сучасного уроку.
- Саськова К.С. довела до відома присутніх про використання інноваційних технологій на уроках.
Наприкінці засідання практичний психолог Гайденко К.А. провела бесіду з елементами тренінгу «Сучасний урок – який він?».
Також молоді спеціалісти отримали завдання на наступне засідання.