Незвичайним видався у нашій школі тиждень німецької мови, який проходив з 9 лютого до 13 лютого 2015 року. Кожен день був заповнений цікавими заходами. У тематичному тижні брали участь учні 2-Б класу, 5-А класу, 5- Б класу, 6-А класу, 6-Б класу.
Святковий настрій першого дня створили стіннівки, які учні виготовили власноруч до тижня німецької та англійської мови та до Дня Святого Валентина.
У вівторок, другого дня, учням 6-Б класу було запропоновано розглянути роботи видатних німецьких казкарів - братів Грімм. Після перегляду учні поділилися своїми враженнями. Також у цей день не менш захоплюючою стала участь учнів 6-А та 6-Б класів у цікавому турнірі «Знавці німецької мови». Перемогу здобули учні 6-А класу.
У середу учні 2- Б класу брали участь у читанні віршів та скоромовок відомих німецьких поетів та казкарів.
Четвер пройшов напрочуд цікаво. Відбувся звіт-концерт учнів 5-А класу, які вивчають німецьку мову лише рік. І хоча успіхи у них ще скромні, та свято вдалося на славу. Учні вивчили напам’ять німецькою мовою вірш великого німецького лірика і поета Генріха Гейне, з великим задоволенням і позитивним враженням його виконала учениця 5–А класу Іщенко Анастасія. Діти також озвучували вірші, на тему школи та про вчителів. Були виконані чудові пісеньки - «Kleine Krokodil», «He Stofel». Глядачі в залі також мали можливість взяти участь у святі, їм були запропоновані цікаві загадки, які вони з великою цікавістю відгадували. Дівчатка приготували спортивний танець «Eins, zwei, Polizei». На завершення святкового концерту глядачі ознайомилися з німецьким традиціями, подорожували найбільшими цікавими німецькими містами та селами. Більш докладніше про « Valentinstag» у Німеччині нам розповіли учениці 6-А класу Гвоздецька К., Пустовойт Т.
У п’ятницю, учні 5-Б класу на дуже високому рівні виконали сценку – казку « Der Hase und der Igel» - Ein Grimm-Märchen. Учні 6-А класу та 6-Б взяли участь у грі «Слабка ланка», перемогу отримали Павліш С., Павленко С.
Усі, хто брав участь у тижні німецької мови, отримали незабутні враження та позитивні емоції.
|