Вівторок
16.04.2024
05:55
Пошук по сайту
Анонс
Пропускний режим
Нова школа

До уваги батьків!
Стопбулінг
Наші відео

Ми в Facebook

Документи

Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Корисні посилання

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
СЗШ №243 Подільського району м.Києва

Студія сучасного спортивного бального танцю "АРДАН"

Керівник
: діючий танцівник ведучого командного клубу спортивного танцю «Спорт-Данс» (м.Київ), кандидат у майстри спорту, випускник Національного університету фізичного виховання та спорту України (м. Київ), діючий суддя Ліги танцю України Петровський Богдан Сергійович.

Запрошуємо до занять:

  • Пн: 15:00-17:15
  • Ср: 15:00-17:15

Студія сучасного спортивного бального танцю «Ардан» – це новий хореографічний колектив, створений на базі середньої школи №243, який кинув виклик всім, хто любить танець.

За рахунок отриманого досвіду тривалої змагальної діяльності протягом 12 років, занять з ведучими тренерами, отриманого педагогічного досвіду роботи в різних навчальних закладах, науково-дослідницької роботи, на даний момент вдалося розробити методику навчання, яка дозволяє отримати фундаментальні знання з хореографії.

В основу методики покладено початковий рівневий принцип навчання «Музика-баланс-рух», тобто, прийшовши до студії – людина отримує знання з основ музичного супроводу танцю – роз’яснюються основні правила, необхідні для розуміння музики в хореографії, проводяться контрольні тести на відчуття ударів та акцентів мелодій. Після цього – учень переходить на рівень відпрацювання балансу тіла та ліній корпусу. Він полягає у розумінні теорії направлення зусиль в суглобах, енергетичних станів у м’язах та суглобах (біомеханіка). Окремо даються знання з анатомії людини (кістки, суглоби). Окремо відпрацьовується розслаблення за рахунок елементів сучасної хореографії (джаз-фанк, афро-джах, диско) та баланс – за рахунок елементів класичної хореографії.

Потім учень переходить на рівень відпрацювання правильного руху тіла. Усі такі вправи початкового рівня засновані на класичній хореографії (підскоки, галоп, полька, тан леве, па жете, па курю, па сюіві). Для закріплення - даються хореографічні етюди за методом: «від простого до складного». Учень не може переходити на вищий рівень, не склавши попередній.

Таким чином, досягається принцип фундаментального розуміння, на відміну від поширеної методики викладання «все і зараз» (відразу дається хореографія без трактування музики та балансу, передбачаючи, що учень повинен зрозуміти ці компоненти в процесі навчання підсвідомо). Після проходження трьох початкових рівнів, учень переводиться на перший бальний рівень, де вивчає базову хореографію двох танців (повільний вальс, чачача). Потім іде другий рівень, де вивчаються чотири танці (додаються: джайв, квікстеп). На третьому рівні (6 танців – додатково віденський вальс, самба). На четвертому рівні (8 танців: додатково – танго та румба). На п’ятому рівні: 10 танців (додатково-фокстрот та пасадобль).

Учні відпрацьовують бальну хореографію окремо та в парах. Системою контролю поставлена постійна система оцінювання кожної вправи. В кінці уроку, ставиться підсумкова оцінка, аналізуються досягнення та проблемні місця в майстерності учня. Також існує система нагородження згідно досягнутих результатів.

Підсумкова діяльність колективу – це активна групова концертна діяльність, участь у змаганнях зі спортивного бального танцю. Це спроба знайти нові можливості в хореографії та мати відмінний від усіх стиль танцю.